Betalen & bezorgen

Betalen
Bij Luli Fama kun je op verschillende manieren betalen, op dit moment kan dat via iDeal, MisterCash, SofortBanking, Paypal en overboeking. Heb je vragen over een bepaalde betaalmethode, de veiligheid of een gedane betaling? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

iDeal
iDeal is de veiligste en gemakkelijkste online betaalmethode om aankopen bij Nederlandse webwinkels af te rekenen via jouw eigen bank. Koop je via onze webwinkel, dan selecteer je "iDeal" als betaalmethode en vervolgens je eigen bank. Je komt dan automatisch op het inlogscherm van jouw eigen bank en vervolgens hoef je alleen nog maar in te loggen en de bank de opdracht te geven het vooringevulde aankoopbedrag over te maken naar het vooringevulde rekeningnummer. Wanneer de betaling voldaan is, worden wij hiervan automatisch op de hoogte gesteld.

PayPal
Directe online betalingen met PayPal worden snel op de rekening van de verkoper bijgeschreven.  Zo heeft u uw aankopen nog sneller in huis. PayPal biedt meer als het om de veiligheid van uw gegevens gaat. Als de goederen nooit bij u aankomen of niet aan de beschrijving voldoen, biedt de PayPal-aankoopbescherming in de meeste gevallen volledige dekking voor uw online aankopen.

MisterCash
Het online betalen met Mistercash gaat zeer snel en is zeer veilig. Je betaling is binnen enkele seconden aan de begunstigde overgemaakt en het bedrag wat je wilt betalen wordt direkt van je rekening afgeschreven. Bancontact/Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. De banken zijn Dexia, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank. MisterCash is vergelijkbaar met iDeal en wordt voornamelijk in België gebruikt.

SofortBanking
Sofortbanking is in Duitsland de meest populaire manier van online betalen en ook in Oostenrijk, Zwitserland, België Nederland en Groot-Brittannië wordt deze makkelijke en veilige wijze van betalen steeds meer gebruikt. Een groot aantal banken (omtrent de 20.000) is aangesloten bij sofortbanking, u kunt deze vinden op de website van sofortbanking.

Credit Card (VISA of Mastercard).
Bestellingen die met creditcard worden betaalt kunnen alleen worden afgeleverd op de naam en het adres in het land van de creditcard houder. Via Worldline wordt elke creditcard betaling gecontroleerd op fraude historie en risico's. Daardoor kan een creditcard betaling vertraging oplopen. We nemen altijd even contact op om eventuele meldingen te bespreken. Kies je voor de credit card als betaalmethode, dan wordt je, via een beveiligde SSL verbinding, omgeleid naar de website van onze betaalprovider (Worldline) voor de verdere afhandeling. Mogelijk vraagt je creditcardorganisatie je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren, dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards.

Maestro
Maestro is de meest gebruikte debetkaart en een product van MasterCard. De betaalmethode wordt in heel Europa geaccepteerd en in andere landen wereldwijd. Het betaalde bedrag wordt direct verrekend op de rekening van de consument.

Overboeking
Selecteer je bij het afrekenen van jouw bestelling de betaalmethode "Overboeken" dan ontvang je na het afronden van jouw bestelling automatisch een e-mail met daarin onze betaalgegevens. Je kunt dan via jouw eigen bank het totaal bedrag aan ons overmaken. Zodra het bedrag bijgeschreven is, wordt jouw bestelling in behandeling genomen. Om een en ander te versnellen kun je na het afronden van jouw betaling ons een email sturen met daarin jouw betalingsgegevens en het bijbehorende ordernummer.

Voor de volledigheid onderstaand onze bankgegevens;

Modo b.v.
Bank: Rabobank
Rekening nummer: 177.4866.94
IBAN: NL53.RABO.0177.4866.94
BIC: RABONL2U


Levertijden
De bestelde producten welke op voorraad zijn, worden direct na ontvangst van jouw betaling verzonden. Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur dan worden de producten (mits op voorraad) nog dezelfde dag naar je verzonden. Is een door jou besteld product niet op voorraad, dan wordt je hiervan direct door ons op de hoogte gesteld. In de periode tussen februari en juni bedraagt de levertijd in het algemeen tussen de 14 en 21 werkdagen. Buiten die periode kan het tot 5 weken duren, dit wordt altijd aangegeven bij de productene. Is er een afwijkende levertijd, dan stellen we je hiervan op de hoogte. Is een gedeelte van jouw bestelling wel op voorraad, dan wordt deze uitgeleverd en zenden wij het resterende deel kostenloos na. Uiteraard altijd in overleg.


Verzenden en verzendkosten
Wanneer je voor meer dan €100,- besteld, wordt je bestelling binnen Nederland gratis verzonden. Buiten Nederland zijn wij helaas genoodzaakt verzendkosten te rekenen. Een schatting van de verzendkosten kun je via je winkelwagen opvragen.


Vervoerder
Onze vervoerder voor paketten binnen Nederland is PostNL. Zodra jouw bestelling verstuurd is, ontvang je van ons een email met daarin het track en trace nummer van jouw pakket. Desgewenst kun je bij het afronden van jouw bestelling een ander afleveradres aangeven.

Indien je niet thuis bent, biedt PostNL de zending de volgende dag opnieuw aan. Mocht je wederom niet thuis zijn, dan kun je jouw zending nog 2 weken ophalen bij een postkantoor bij jouw in de buurt, uiteraard ontvang je hiervan een kennisgeving van PostNL.